dilluns, 22 de gener del 2018

La meva mare


















Inicio aquesta nova etiqueta dedicada a la meva mare.

Sempre ha sigut la meva inspiració i la meva acompanyant infal·lible.

A la vida sempre trobes gent que t'acompanya, et respecte, amb la qui comparteixes moments, a la que estimes, de la que t'enamores. Però l'amor que sento quan estic amb ella no l'he trobat amb ningú més. És incondicional. No necessita raons, ni tan sols justificacions. Sempre hi és.

El motiu que m'ha portat a obrir aquest apartat és fonamentalment, que la meva mare es fa gran. Vuitanta-set anys. I tot i que està bé, sempre hi ha alguna cosa que molesta o nquieta.

Un refredat, una respiració costosa, una picor, un mal de geniva. I de vegades recorres a la farmàcia, i de vegades el que et recomanen funciona.

De vegades recorres a la saviesa popular, i de tant en tant funciona.

Moltes vegades pel que ella em comenta, aquests mals són comuns a molta de la nostra gent gran, i per això sense cap voluntat mèdica ni científica, vull comentar aquelles coses que en el cas de la meva mare funcionen. Algunes són de marca i algunes no.

No tinc cap més voluntat que compartir el que jo sé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cuixes de pollastre amb gambes

INGREDIENTS 1 l de fumet de peix (parts no utilitzades anteriorment de rap i lluç, carabassó, api i porro. 6 cuixes de...